anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

SOCIALEN KUNDE INTE TA BARNEN!

Kategori: Allmänt

Jag är så fruktansvärt glad så det finns inte,kvällen innan rättegången ringer min advokat.  Min underbara advokat som sett alla fel och sa att det blir ingen rättegång ang barnen. Socialen har gjort stora stora stora misstag i utredningen och allt näst intill som står har upptäckts vara en stor lögn pga den som hade mitt ärende inte tyckte om mig som person. Ska dit på möte nu kl 1 med högsta chefen och min advokat. Ska bli intressant och se vad dom säger.. Och jag kommer och stämma skiten ur denna socialtjänst. Jag varnar för att söka hjälp ang barn,du blir totalt överkörd.. dom ska hjälpa men de gör dom inte,dom ser till du trycks ner och blir totalt nerbryten.
Jag skriver mer senare... 
Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: