anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Bubbelfest med bubblor

Kategori: Allmänt

Jag köpte 2 såpbubbel mikrofoner som blåser ut bubblor om man trycker in en knapp till mina barn,dom var hos min bästa vän undertiden och lekte med hennes barn.. Jag fick 2 glada tjut från tjejerna när jag visade vad jag köpt... det blev bubbel kalas som hette duga.. var mer bubblor än himmel tror jag ett tag... tänk vad lite kan göra så enormt mycket.
Min son var hos sin kompis hela dagen nästan men efter middagen var han hemma tills han skulle sova,vi busade ett tag o han har en grej då han ska nypas i kinderna.. det gör sviiiiiiiin ont men han tycker de är as kul,han kommer för o ge en kram o sen nyper han till... det höll vi på med ett bra tag.
Sen har jag o lilla sessan en blåsa örat lek... hon skrattar så hon kiknar,och de höll vi på med när vi skulle sova.... jag har 3 helt underbara ungar som jag älskar över allt annat..
Det kommer bli bra snart,jag har det på känn....
en dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: