anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Kan ni ge ett leende till en främling idag?

Kategori: Allmänt

Jag vill be er om en sak idag!
Kan ni le emot en främling idag?
Kan ni öppna en dörr för någon idag?
Kan ni säga hej till en okänd idag?
Kan ni säga tack till en okänd idag?
Kan ni idag bara glömma allt negativt?
Kan ni idag bara tänka glada tankar?
Kan ni idag bara se en lösning på allt negativt?
Kan ni idag bara för idag låtsas att alla du möter idag är vänner?
Kan ni bara för idag glömma all svartsjuka?
Kan ni idag unna alla en positiv dag?
JAG LOVAR,TÄNKER NI OCH GÖR NI SÅ IDAG,KOMMER NI KANSKE TÄNKA SÅ IMORGON MED!
posivitet smittar,och NI kan göra en annan männsika lycklig... som aldrig mött ett leende förr!
CIRKELN ÄR RUND,DET DU GER KOMMER ÅTER!
puss och kram
vi ses leende på stan!

Kommentarer

  • carola säger:

    Jag försöker alltid le och heja till folk jag möter..Håller upp dörrar m.m

    Tackar alltid kassörskar, säger hej och hejdå..

    Det gör så mycket.

    Älskar att göra andra glad, kanske borde försöka göra lika med mig själv..

    Varma kramar

    Svar: Ja,man ska även vara snäll och glädja sig själv med :D Allt som gör dagen till det bättre ska man göra,speciellt då dagen verkar bli mindre bra.. Kram i massor och ett stort leende till dig :)
    Fängslad

    2012-06-14 | 20:58:01
    Bloggadress: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: