anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Vad sker under dagen idag?

Kategori: Allmänt

Har skickat min son till skolan och ligger själv framför tv och kollar vakna med the voice,jag ska snart ha ett möte med familjebehandlare och det är sista gången för henne,får se vad socialen hittar på efter detta.
Ska hämta mina prinsessor senare med,idag kommer dom hem efter en helg hos sina avlastnings familjer.
Jag är nervös och orolig hur det kommer och gå,känns som alla studerar mig in i de sista för och se om dom kan berätta något nytt till socialen.
Konstigt nog trots denna cirkus med socialen är jag väldigt lugn inför mina barn.
Jag vill inte detta ska göra att barnen mår sämre än dom redan gör pga detta.
Vi ska ev ner på "stan" o leta jacka o regnjacka till sessorna senare beroendes på hur väder blir.
Skriver säkert senare om det finns möjlighet.
Det kommer säkert något under dagen som gör jag kommer vilja skriva av mig.

Ha en toppen dag på er där ute.

Puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: