anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Dom ska inte få ta mina barn

Kategori: Allmänt

kommer bli rättegång om jag får behålla mina barn,mina vänner och även dagis har reagerat på vad socialtjänsten har skrivit om mig och om hur jag är som mamma,jag är så trött på att dom får skriva vilken skit dom vill enbart för att jag har haft problem och sökt hjälp då jag kände jag inte orkade längre,men att dom vänder allt som sägs till negativt som är menat som positivt är helt sjukt.
Min son mår jätte dåligt över detta som sker just nu och han vill slå en fitta på socialen på käften som han säger. Hon vägrar inse att dom faktiskt har det bra hos mig och att det hela är helt sjukt.
Fick höra från en kvinna som jobbar på dagis att den kvinna jag har på soc är helt sjuk och gör allt för att splitra och se duktig ut i sitt jobb för sina arbetskamrater,och visar inte den sidan för sina kollegor som hon visar för de som söker hjälp.
Jag är så trött på att inte få gehör för det jag säger och som tur är har jag en helt underbar advokat som gör allt hon kan för barnen ska få vara kvar,hon tycker detta är helt jävla sjukt för de finns ingen grund i vad som sägs om mig.
Visst jag var dålig men jag bad om hjälp och jag mår så bra nu som jag aldrig har mått pga min ångest och barnen är glada och pigga igen.
Jag fattar inte vad fasen som sker i livet just nu... jag vill ge upp men kärleken till mina barn gör att jag kämpar vidare in till döden om så blir....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: