anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

WOOOHOOOOOO!!!!

Kategori: Allmänt

Kan inte andas så glad är jag...
Migrationsverket ringde och sa min mans beslut kommer snart... (hoppas hoppas hoppas) det är positivt beslut..
DÅ är jag inte längre ensam i allt med socialen och idag fick jag även veta jag har fler vid min sida då de gäller barnen...
Socialen ska få se,vad dom skrivit ihop i några rader tagna ur sitt sammanhang kan göra....
Dom är fula på det viset för att dom skriver inte det du säger utan delar av de.. och det blir helt fel i skriften än i orden...
Är så FÖRBANNAD på socialen att dom inte lyssnar på läkare,dagis och mina barn....
det är inte alltid deras sanning (socialens) sanning är den som faktiskt är sann..
man kan skriva o omskriva sååååå mycket o jag vet att jag är inte den hemska människa jag läst om på papper ifrån dom..
Inte mina vänner heller...
Jag har vänner som jobbar med allt från dagis till inom sjukvården osv osv osv.. så dom om någon hade reagerat om mina barn for illa....
Det är dom som ska med och vittna..
Och mina vänner säger exakt som det är även till mig,om jag sagt eller gjort något klantigt (ej emot barnen) så har dom sagt de rätt ut o jag fått stått med skamen och skämts och sedan kunnat ändra mitt sätt och vara...
DET är vänner... inte dom som är tysta o sedan viskar bakom rygg..

ÄLSKAR ER MINA VÄNNER.... och ÄLSKAR ER MINA BARN ÄNNU ÄNNU MER... till universums slut och tillbaka...

puss o kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: