anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

RÖR EJ MIN FAMILJ

Kategori: Allmänt

Jag är ett lejon,ett lejon som slåss för mina barn.  Jag brinner av ilska,ilska för att dom gör fel.  Jag är stark som ett lejon,ett lejon är jag.
JAG ÄR ETT LEJON SOM SLÅSS
JAG ÄR ETT LEJON SOM BRINNER AV ILSKA
JAG ÄR ETT LEJON SOM HAR STYRKAN ATT KÄMPA
JAG ÄR ETT LEJON SOM VINNER
JAG ÄR ETT LEJON SOM VÅRDAR
JAG ÄR ETT LEJON SOM RYTER IFRÅN TILL ORÄTTVISOR
JAG ÄR ETT LEJON SOM VAKAR ÖVER MIN FAMILJ

Kommentarer

  • Saga säger:

    Sv: Tack fina människa för dina ord! Det är väl bara att acceptera att de som aldrig haft dessa tankar, aldrig kommer att förstå sig på dem. Det är inte så mycket att göra något åt det. Och du har rätt, de finns ju faktisk många som förstår, och det är ju så skönt! Man får tänka på det istället.



    Härligt att höra att du idag kan hantera tankarna kring mat, grymt jobbat!



    Jag önskar att du ska få må bra nu och att löser sig med dina barn, du är värd det. Kramar!

    Svar: tack snälla underbara själ,det hoppas jag med att det gör.. Och de kommer det och göra,har numera ett lugn över allt detta så de kommer lösa sig... Kram
    Fängslad

    2012-06-04 | 10:38:26
    Bloggadress: http://wanttobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här: