anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Dra hår ur rumpan :/

Kategori: Allmänt

Nu har jag lämnat barnen på dagis och suttit och grubblat lite innan jag tog mig in i duschen,mmmmmmmmmmm det var så gott när de varma vattnet kom på min kropp och jag bara stod och njöt.
Börja sedan tvåla in mig och tvätta håret... sköljder sedan av mig och känner det känns konstigt i rumpan....
Känner med handen och får tag i ett låååångt hår,drar mer och de kommer en stor hårboll... den förut så sköna duschen blev nästan så det blev en kräkdusch..
Tydligen har mitt hår på skallen åkt ner mellan skinkorna när jag sköljde ur håret och blivit till en boll där... har aldrig varit med om de förr... men fy tusan va vidrigt de var....
Lär aldrig mer luta huvudet bakåt och skölja ur mer..... fyyyyy o blääää
Nu sitter jag och lyssnar på Kent och låten hjärta..
Den är grymt bra...
Får se vad som sker i dag med kidsen... halvbra väder iaf ute så de kanske blir till o vara ute en stund o leka innan man ska laga middat o diverse inann dom ska sova..
Jag mår såååååå grymt bra och de kan inte bli bättre...
Bara det med soc tar slut någon gång.... sen är mitt liv perfekt som de är... och givetvis att min man kommer hem igen är ju bara underbart när han gör det.
Det är så skönt och slippa ångesten som har varit mitt fängelse under så många många år.
Nu poppa vidare och ni alla får ha en toppen dag.. akta er för hår i rumpen bara ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: