anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Test av stress o om ångest kom

Kategori: Allmänt

Idag kom mina små prinsessor hem och vi gick ner på stan för jag skulle hitta regnkläder till mellan tösa o en vår/sommar jacka till lill sessan..
I en av affärerna testades min medicin och mitt tålamod och där jag annars brukar ha ångest som fasen och bryta ihop totalt..
Min dotter vägrade lämna ifrån sig ett halsband som hon ville ha,vilket jag sa nej till att köpa.
Hon fick ett mindre utbrott medans jag försökte i stressen prova en jacka på min lill tös.
Jag andades räknade till hundra miljoner sisodär mellan alla nej jag sa... men JAG KLARADE DET!!!!
Ingen ångest ingen förbannad morsa här inte.
Bara en bestämd mamma som sa nej,och gissa vad.....
Jag vann,och hon la tillbaka halsbandet :D
Efter detta var klart gick vi till en annan affär och där blev det även en jacka till lilla sessan som passade..
Lite lång i armarna,men hade jag köpt en mindre hade hon haft en jacka som satt vid ovanför navel...
Gick hem och stekte pannkakor som snabbt gick åt och duschade sedan de små och lade dom för att läsa nattsaga...
Jag hör dom ligger och pratar i sängen men ska snart lägga mig jag med och då blir det nog tyst hoppas jag.
Jag har verkligen testat om jag verkligen mår så bra som jag trott... OCH DET GÖR JAG!!!

Kommentarer

  • Sabina säger:

    SV; Exakt!

    Jag vet att jag hade kämpat tills jag inte längre andades, om mina barn hade blivit omhändertagna!

    Svar: Det gör man om man har något vett i huvudet,roligaste är att allt börjar likna en komisk cirkus som arrangören gjort att den går mer och mer i sank... Det finns inget som tyder på att dom kommer ta barnen längre.. och dessutom har den som startat allt detta gått på semester och lämnat över ärendet till en annan som har mer vett innanför pannbenet än hon.. sen har jag goa goa underbara vänner som kommer vittna om hur jag är.. så allt de dom påstår,går i sank...
    Fängslad

    2012-06-05 | 16:33:24
    Bloggadress: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: