anglarsmamma

Mamma till 3 barn vars liv just nu är i full snurr och mycket med myndigheter,har bipolär diagnos och adhd. Detta är som en dagbok för mig,jag skriver vad jag känner just nu för stunden och vet inte vart de slutar...

Bråk och Skrik

Kategori: Allmänt

Jag har överlevt en helg som varit ett helvete på Lördagen.
Min mellan dotter fick utbrott efter utbrott och jag har inte haft mer än mitt ord att visa hur jag har det men då fick jag en ide,jag spelade in några av alla hennes utbrott för jag orkar inte längre få kastat till mig att jag inte gör rätt med mina barn och att jag aldrig ska bli arg osv.
Jag vill inte spela upp detta för att skada min dotter utan jag gör det för hon ska få rätt hjälp och så även jag.
Jag är påväg och förlora mina barn men hoppas nu att dom kanske får en annan syn på hur läget är här hemma.
Ingen annan ser hennes utbrott utan inför andra så ser de nästan ut som jag ogillar min dotter kanske och hon gör ju allt för och vara snäll och är oskyldig.
Hon är världens goaste underbaraste ängel många gånger det är inte det men blir så grymt fel då utbrotten kommer och det är inte bara en gång om dagen när de väl är utan dom avlöser varandra.
Dessa dagar vill jag bara lägga mig ner och försvinna från jordens yta för de gör så ont i min själ att veta att hur jag än gör så kommer de snart ett nytt utbrott.

Söndagen blev dock väldigt go med fint väder och vi var ute och lekte.
Lillan har börjat våga cykla utan jag håller i stången och när hon såg jag inte höll när hon cykla ville hon cykla själv,dock har hon ju stöd hjul men iaf,tycker hon är jätte duktig :D

Min son satt o spela mäst hela helgen vid sitt x-box men var allt ute en sväng igår o skejta lite,han har blivit så stor,saknar att han var hemma och jag var hans idol.. nu är kompisar som är roligare att vara med och jag är bara en penga maskin som ska ge pengar ;P
Men så ska de ju vara när man är tonåring,men saknar min lilla bebis ju :(

Jag hoppas att denna dagen blir trots allt en bra dag,ska snart ha ett möte med en från socialen och ska då spela upp ett av inspelningarna och så får vi se vad jag får höra.
Jag skriver kanske ikväll och berättar.

Puss och Kram på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: